loading...
♥♥ سـجـ ـ ـاد ♥♥
☻☻Sajad ☻☻ بازدید : 2 جمعه 07 تیر 1392 نظرات (0)

من نه دم ازعاشق بودن زدم

ونه عشقی راباختم

 

 

من عاشقی بودم که بیامبری داشت

 

بیامبری که صدای قلب مراگوش نداد

 

وعشقی که تمام شد

امادردل من ماند

 

بیامبری که نامش راکنارحضرت محمدخواندم

 

بیامبری که علی حتی اوراشناخت

 

 

من بیامبری داشتم که اجرایم راعاشقانه شکست

 

اما قلبم برای اوتبید

 

تبیدوتبید

 

بعدازاوهیچ کس راعاشق نشدم

 

اوکسی بودکه بالاترازاوندیدم

 

اوکسی بودکه چشمانم جزاونمی دیدند

 

تااینکه به من فهماندبرای هم نیستیم

ومن کنارکشیدم

 

تابیامبرقلبم

بیامبری کند

هرطورکه خواهد

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 49
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 49
  • بازدید سال : 54
  • بازدید کلی : 497
  • کدهای اختصاصی

    Untitled Document


    جاوا اسكریپت

    } var ypos=new Array() for (i=0;i=1; i--) { xpos[i]=xpos[i-1]+kern ypos[i]=ypos[i-1] } xpos[0]=x+kern ypos[0]=y for (i=0; i