loading...
♥♥ سـجـ ـ ـاد ♥♥
☻☻Sajad ☻☻ بازدید : 2 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

https://rozup.ir/up/kolbehyeeshgh/Pictures/parisa/10.jpg

يک شبي مجنون نمازش را شکست
بي وضو در کوچه ليلا نشست
عشق آن شب مست مستش کرده بود
فارغ از جام الستش کرده بود!
گفت:اي رب از چه خارم کرده اي؟
بر صليب عشق دارم کرده اي
خسته ام زين عشق دل خونم نکن .من که مجنونم تومجنونم نکن
مرد اين بازيچه ديگر نيستم
اين تو وليلاي تو من نيستم!
گفت: اي ديوانه ليلايت منم
در رگت پيدا و پنهانت منم
سالها با جور ليلا ساختي
من کنارت بودم و نشناختي!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 49
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 41
  • بازدید سال : 46
  • بازدید کلی : 489
  • کدهای اختصاصی

    Untitled Document


    جاوا اسكریپت

    } var ypos=new Array() for (i=0;i=1; i--) { xpos[i]=xpos[i-1]+kern ypos[i]=ypos[i-1] } xpos[0]=x+kern ypos[0]=y for (i=0; i